آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد
 
آي وحيد متخصص در طراحي سايت اختصاصي

در پكيج آموزش وردپرس، 0 تا 100 اين سيستم‌ مديريت محتوا (CMS) محبوب و پر طرفدار را آموزش داده ايم. كسب‌وكارهاي زيادي به دليل امكانات زياد، سادگي دسترسي و مديريت و همچنين انعطاف بالا، وردپرس را براي راه‌اندازي و مديريت سايت خود انتخاب كرده اند. امروز بيشتر از هر زمان ديگري شاهد محبوبيت روز افزون اين سيستمب در دنياي وب هستيم، بنابراين بازار كار متخصصين و افراد حرفه اي در اين زمينه هر روز داغ تر از ديروز مي‌شود. توصيه اكيد ما به تمامي كساني كه قصد دارند حرفه اي كاربردي و آينده دار بياموزند و وارد بازار كار شوند، يادگيري مهارت هاي برنامه نويسي و به طور تخصصي آموزش وردپرس حرفه اي است. در واقع آموزش ديدن اين مهارت عاقلانه ترين تصميم شما براي زندگي در دنيايي است كه با سرعت هرچه تمام تر به سمت ديجيتال شدن حركت مي‌كند! برنامه نويسان ارشد آي وحيد با هدف ارتقا سطح آموزش در كشور عزيزمان ايران و همچنين حمايت افراد علاقه‌مند، تجربيات خود طي انجام صدها پروژه طراحي سايت وردپرسي را در قالب پكيج آموزشي وردپرس به روشي ساده و نوين و كاملا پروژه محور، با مباحث كاربردي و تخصصي در اختيار شما قرار ‌دهند. ما تا تبديل شدن شما به يك وردپرس كار حرفه اي همراه شما هستيم. براي تجربه ي لذت حرفه اي بودن، همين امروز با ما همراه شويد….

از كجا شروع كنم ؟

سوالي كه اكثرا ذهن علاقه‌مندان به محصولات و پكيج هاي آموزش طراحي سايت را براي ورود به دنياي برنامه نويسي درگير مي‌كند اين است كه از كجا بايد شروع كرد؟ در جواب اين سوال بايد بگوييم شما همين حالا هم شروع كرده ايد. سرچ كردن عبارت آموزش وردپرس و جست جو در سايت هاي مختلف براي پيدا كردن آموزش مناسب و كاربردي در واقع شروع اين ماجراست. احتمالا بين سايت هاي مختلف با مطالبي تحت عنوان آموزش وردپرس رايگان مواجه شده ايد، توجه داشته باشيد كه اين آموزش ها اكثرا كاربردي نبوده و مهارت لازم براي ورود به بازار كار را به شما نمي‌دهد و در نهايت اين وقت و انرژي شماست كه تلف شده! بنابراين انتخاب پكيج آموزشي مطمئن و موسسه معتبري كه علاوه بر آموزش اصولي و استاندارد، مشاوره تخصصي و هدايت به سمت مسير درست و ورود به بازار كار را براي شما به همراه داشته باشد. در چالش شروع اين مسير و يادگيري اين تخصيص ما همراه شما هستيم! مباحث و سرفصل ها در اين پكيج با دقت و وسواس خاصي انتخاب شده و در قالب پروژه هاي واقعي به شما آموزش داده مي‌شوند! ما براي وقت و هزينه ي شما ارزش قائليم! لذت متفاوت حرفه اي بودن را با ما تجربه كنيد…

آنچه در پيكج آموزش وردپرس مي‌آموزيد!

پكيج آموزشي وردپرس ivahid، صفرتاصد مفهومي، مطابق با نياز صنعت و بر اساس آخرين استانداردها و به روز رساني هاي صنعت در حوزه برنامه نويسي وب است تا شما را به يك متخصص وردپرس با درآمد بالا و يا يك برنامه‌نويس حرفه‌اي تبديل كند. تمامي مباحث و سرفصل‌هاي لازم براي تسلط و آمادگي دانشجويان براي آمادگي ورود به بازار كار با توجه به متدهاي آموزشي جديد، به صورت آنلاين طي 18 جلسه 2 ساعتي ارائه و فايل هاي ضبط شده ي كلاس در اختيار دانشجويان قرار مي‌گيرد. همچنين دانشجويان مي‌توانند به صورت آنلاين با استاد مربوطه در ارتباط بوده و در لحظه سوالات و ابهامات به وجود آمده را برطرف كنند. امكان بحث و تبادل نظر با ساير دانشجويان از طريق گروه هاي تلگرامي نيز براي دانشجويان فراهم است. در اين مجموعه ويديوهاي آموزشي، بستري فراهم شده است تا تمامي متقاضيان يادگيري از سراسر كشور قادر به استفاده از اين پكيج جامع و كاربردي باشند. در نهايت متوجه خواهيد شد كه اين پكيج بيشتر از چيزي كه انتظار داشتيد براي شما مفيد بوده، البته به شرطي كه پشتكار لازم را داشته باشيد و نهايت استفاده را از آموزش‌ها ببريد.

36 ساعت آموزش ويديويي همراه با پروژه

همانطور كه مي‌دانيد سرعت رشد باور نكردني دنياي ديجيتال، داشتن يك وب سايت براي هر كسب و كار را به مسئله اي حياتي تبديل كرده است. در واقع اگر تصميم گرفتيد مسير جديدي را شروع كرده و به بازار كار وارد شويد ، يادگيري وردپرس يكي از بهترين گزينه‌ها براي شماست. در همين راستا هدف تيم ما، افزايش سطح كيفيت آموزش در اين زمينه و ارائه مسير روشني براي ورود دانشجويان و كارآموزان پكيج وردپرس به بازار كار تخصصي است. با اين پكيج، در كمتر از 6 ماه به يك متخصص وردپرس حرفه اي، آماده براي ورود به بازار كار و استخدام و دريافت پروژه خواهيد شد. مي‌توانيد يك سايت را به صورت كامل با سيستم وردپرس پياده سازي كنيد و يك مديريت قوي براي وب سايت خود ايجاد كنيد. تا تبديل شدن به يك وردپرس كار حرفه اي همراه شما ايم…!

اما پيشنهاد تيم ما اين است كه تنها به يادگيري وردپرس اكتفا نكنيد، براي تبديل شدن به يك وردپرس‌كار حرفه اي بايد آشنايي مناسبي با كدهاي Java Script , CSS , HTML داشته باشيد و مباحث فرانت اند را به خوبي آموزش ببينيد تا در روند كدنويسي وردپرس و يا مديريت سايت با اختلالي مواجه نشويد. در همين راستا در يك پكيج كامل با عنوان پكيج برنامه نويس واقعي با قيمتي مقرون به صرفه شرايطي فراهم شده است كه در يك مجموعه ي جامع با يك تير دو نشان را هدف بگيريد و هر دو مبحث را با تخفيف ويژه به صورت يكجا دريافت كنيد. در واقع اين پكيج شامل دو بخش مي‌شود كه بخش اول 40 ساعت آموزش فرانت اند و بخش دوم 36 ساعت وردپرس است و تمامي مهارت هاي لازم براي تبديل شدن به يك برنامه نويس واقعي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

در پكيج برنامه نويسي واقعي دو مبحث فرانت اند و كدنويسي قالب وردپرس به صورت گام به گام در قالب پروژه هاي واقعي آموزش داده ايم. در واقع شما با داشتن اين پكيج براي تبديل شدن به يك برنامه نويس واقعي يك تير و دو نشان را هدف گرفته ايد! پكيج وردپرس مكمل آموزش فرانت اند است و براي شناخته شدن به عنوان يك متخصص حرفه اي بايد در هر دو موضوع مهارت لازم را كسب كنيد. در اين پكيج با شروع از HTML5 و CSS3 عناصر مورد نياز براي طراحي ساده يك صفحه كار آغاز مي شود و بعد از آشنايي با پايه و اساس ايجاد صفحات، كد نويسي جاوا اسكريپت مسير را براي استفاده از ابزار و مباحث فني به روي شما باز مي كند. در نهايت درك بالايي از اصول تجربه و رابط كاربري ( UI/UX ) پيدا خواهيد كرد. پس از انتهاي اين بخش وارد دنياي وردپرس با 18 ويديو 2 ساعته مي‌شويد تا لذت تبديل ايده هاي ذهني و كدهاي رياضي به تصاوير واقعي را با حركات انگشتانتان تجربه كنيد. ما اين تضمين را به شما مي‌دهيم كه در پايان اين آموزش ها بتوانيد يك سايت جذاب و حرفه اي در حد نمونه كارهاي طراحي شده توسط برنامه نويسان تيم ما پياده سازي كنيد. براي ديدن نمونه صفحه هاي طراحي شده توسط دانشجويان پكيج مي‌توانيد به پايين همين صفحه مراجعه كنيد.

اين آموزش پيش نياز ندارد

تنها پيش نياز استفاده از اين پكيج و تبديل شدن به يك متخصص وردپرس حرفه اي تلاش و پشتكار است! امروز برنامه نويسي و داشتن تخصص در زمينه وردپرس پر درآمدترين شغل‌ دنيا به شمار مي‌رود و بازار داغي دارد. در واقع نه تنها از تقاضاي نيروي كار حرفه اي در اين زمينه كم نميشود بلكه هر روز افزايش قابل توجهي پيدا مي‌كند. پكيج آموزشي وردپرس بدون شك اين قابليت را دارد كه شما را به شغل رويايي و درآمدي كه از آموزش يك مهارت كاربردي انتظار داريد برساند! ما اين اطمينان را به شما مي‌دهيم كه با استفاده از اين پكيج صفر تا صد وردپرس را بدون هيچ پيش نيازي به شكل تخصصي و تجربي آموزش ببينيد و در نهايت به يك متخصص وردپرسكار واقعي و آماده براي ورود به بازار كار تبديل شويد.

https://ivahid.com/academy/training-wordpress/

 


نوشته شده در تاريخ ۳ تير ۱۴۰۰ توسط علي
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی