آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد
 
آي وحيد متخصص در طراحي سايت اختصاصي

طراحي سايت شخصي حرفه اي ترين راه براي ايجاد برند شخصي است، حضور فعال شما در شبكه هاي اجتماعي نمي‌تواند جايگزين تاثيري كه يك وب سايت بر وجهه حرفه اي شما مي‌گذارد باشد. پلتفرمي كه امروز محل درآمد و پذيراي برند شماست، ممكن است در آينده نزديك منسوخ شده و از خاكستر آن پلتفرمي ديگر ظاهر شود. همچنين در شبكه هاي اجتماعي گرافيك ثابت و غيرقابل تغيير است، در صورتي كه مهمترين مسئله در ساخت برند شخصي قالب و گرافيك زيبا و جذاب اختصاصي سايت مي‌باشد و بايد بر اساس روحيات، تخصص ها، اهداف و  مبتني بر عكس و يا زمينه كاري شما باشد.  آي وحيد با حدود 10 سال سابقه فعاليت حرفه اي و انجام انواع پروژه هاي مختلف و موفق توسط طراحان و برنامه نويسان خلاق و كاربلد، لذت تجربه اي متفاوت و حرفه اي را در طراحي سايت شخصي براي شما به ارمغان مي‌آورد.

طراحي سايت شخصي حرفه اي ترين راه براي ايجاد برند شخصي است، حضور فعال شما در شبكه هاي اجتماعي نمي‌تواند جايگزين تاثيري كه يك وب سايت بر وجهه حرفه اي شما مي‌گذارد باشد. پلتفرمي كه امروز محل درآمد و پذيراي برند شماست، ممكن است در آينده نزديك منسوخ شده و از خاكستر آن پلتفرمي ديگر ظاهر شود. همچنين در شبكه هاي اجتماعي گرافيك ثابت و غيرقابل تغيير است، در صورتي كه مهمترين مسئله در ساخت برند شخصي قالب و گرافيك زيبا و جذاب اختصاصي سايت مي‌باشد و بايد بر اساس روحيات، تخصص ها، اهداف و  مبتني بر عكس و يا زمينه كاري شما باشد.  آي وحيد با حدود 10 سال سابقه فعاليت حرفه اي و انجام انواع پروژه هاي مختلف و موفق توسط طراحان و برنامه نويسان خلاق و كاربلد، لذت تجربه اي متفاوت و حرفه اي را در طراحي سايت شخصي براي شما به ارمغان مي‌آورد.

امكانات طراحي سايت شخصي

انواع طراحي سايت شخصي, طراحي سايت شخصي پزشكي, طراحي سايت شخصي اساتيد، طراحي سايت شخصي هنرمندان، طراحي سايت شخصي نويسنده و غيره… به نسبت نياز و كاربرد آن امكانات متفاوتي ارائه مي‌دهند، از جمله:

 

اطلاعات تماس ( شماره ، آدرس ، نقشه ، آدرس ايميل و . . .)

دسترسي به رزومه

آپلود سنتر سايت

مقالات

گالري تصاوير

اخبار

لينك دوستان

نظرسنجي

گفتگوي آنلاين

لينك شبكه‌هاي اجتماعي

آمار سايت

امكان درج كامنت براي بازديدكنندگان

فرم تماس با ما

مديريت كاربران

خبرنامه ايميلي و پيامكي

و…

اهداف طراحي سايت شخصي

با توجه به پيشرفت روز افزون و نقش گسترده فضاي مجازي، رقابت در حوزه ي كاري هر روز بيشتر از قبل مي شود، زندگي كردن در عصر ديجيتال اين فرصت را به ما مي‌دهد تا با طراحي سايت شخصي مهارت ها، ايده ها و رزومه ي خود را با ظاهري حرفه اي با ديگران به اشتراك بگذاريم. در واقع طراحي اين سايت به اهداف مختلفي صورت مي‌گيرد از جمله:

 

حضور در دنياي ديجيتال:  اكثر مردم قبل از مراجعه به يك پزشك، وكيل و.. ابتدا با جستجوي نام او در گوگل سعي مي‌كنند با ديدن سوابق و فعاليت هاي فرد مورد نظر از انتخاب خود مطمئن شوند. بنابراين بايد وب‌سايتي متناسب با شخصيت و فعاليت خود داشته و در آن اطلاعات و رزومه خود را قرار دهيد، تا مخاطب يا مشتري شما را راحت تر پيدا كرده و اطلاعات صحيح را در ارتباط با شما پيدا كند.

 

داشتن رزومه‌ي ديجيتال: وب‌سايت شخصي شما  در صورتي كه اصولي و استاندارد طراحي شده باشد، كاملا معرف شخصيت و توانايي‌هاي شما بوده و نيازي نيست از رزومه، افتخارات و مدارك خود بگوييد يا آنها را براي كسي ارسال كنيد.

 

جلب اعتماد: با ديدن نام و مشخصات شما در نتايج جستجوي گوگل احساس اطمينان بيشتري در كاربر ايجاد شده و با مطالعه رزومه و اطلاعات و نظرات ديگران درباره  شما شناخت بيشتري نسبت به شما پيدا مي‌كند، در نتيجه راحت تر به شما اعتماد خواهد كرد.

 

آرشيو فعاليت‌ها: نمونه‌ كارها و عكس هاي شما در سايت شما دسته‌بندي و آرشيو مي‌شوند و به بهترين شكل و در فضايي مناسب در دسترس كاربر قرار خواهند گرفت. مقالات، اخبار، نقاضي ها، پروژه‌هاي طراحي و ….

 

طراحي سايت شخصي مي‌تواند اهداف و كاربردهاي بسيار متفاوتي داشته باشد، اين اهداف در اصل به دارنده سايت بستگي دارند.

 

ويژگي هاي طراحي سايت شخصي

طراحي سايت شخصي شامل سايت هنرمندان، ورزشكاران، وكلا، نويسندگان و تمامي شخصيت هاي شناخته شده  و يا خدماتي كه ارائه مي‌دهند مي‌شود، اما هر فرد ديگري كه حرفه اي را دنبال مي‌كند و مهارت خاصي دارد براي حضور پر رنگ در دنياي ديجيتال امروز و قرار دادن رزومه و فعاليت هاي خود به شكلي حرفه اي و قابل اعتماد به يك سايت شخصي نياز دارد.

اما اين گونه سايت ها بايد كاملا حرفه اي و اصولي صورت بگيرد، در غير اين صورت تفاوت چنداني با صفحاتي كه در شبكه هاي اجتماعي داريد نخواهد داشت!! طراحان خلاق و كاربلد ما علاوه بر طراحي شخصي سازي شده و چشم نواز سايت شخصي شما، با كد نويسي اصولي و رعايت قوانين سئو همراه با سرعت و امنيت بالا و ساير فاكتورهاي طراحي يك سايت حرفه اي، اين اعتماد را به شما مي‌دهد كه تصويري حرفه اي در ذهن كاربرانتان ايجاد كرده و نام و نشان شما را با سرعت بالايي در دنياي ديجيتال رشد بدهد.

نمونه كار طراحي سايت شخصي آي وحيد

يكي از مهم ترين مراحل انتخاب تيم مناسب براي انجام پروژه ي طراحي سايت شما، مشاهده و مقايسه نمونه كار شركت هاي مختلف از لحاظ گرافيك و نحوه عملكرد مي‌باشد. با حدود 10 سال سابقه فعاليت حرفه اي در زمينه طراحي انواع سايت و پورتال با استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا، كدنويسي سئو شده، سرعت و امنيت بالا و همچنين طراحي رابط كاربري و تجربه كاربري زيبا و چشم نواز، بهترين تصوير را از كسب و كار شما در ذهن مخاطب ايجاد خواهيم كرد.  با مشاهده نمونه سايت هاي طراحي شده توسط آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد به اين اطمينان خواهيد رسيد كه تيم ما بهترين انتخاب است.

مشاوره رايگان طراحي سايت شخصي

طراحي وب سايت شخصي شما با هر موضوعي، قبل از هر چيز نياز به مشاوره دارد. براي حرفه اي ظاهر شدن بايد قدم اول را حرفه اي و محكم برداريد، شروع هر كاري در صورتيكه با مشاوره و همفكري كارشناسان آن حوزه انجام شود، احتمال موفقيت بيشتري خواهد داشت. تيم ما در  قبل از شروع پروژه  آناليز هاي لازم را از نيازها، انتظارات و سلايق شما انجام مي دهد تا ويژگي هاي مورد نياز را در سايت شخصي شما پياده سازي كند. كافي است از طريق راه هاي ارتباطي  كه ارائه شده است اقدام كنيد تا از مشاوره حرفه اي و رايگان كارشناسان ما بهره مند شويد. ما مسير متفاوت بودن را براي شما هموار خواهيم كرد!

طراحي سايت بامداد انديشه عدالت

قيمت طراحي سايت شخصي

شايد در نگاه اول اينطور به نظر برسد كه لازم نيست هزينه ي زيادي براي يك سايت شخصي پرداخت كرد و تصميم داشته باشيد ارزان ترين شركت را پيدا كرده و پروژه ي خود را به آن بسپاريد و يا حتي از برنامه هاي سايت ساز و يا قالب هاي آماده براي طراحي اين نوع سايت استفاده كنيد، اما دست نگه داريد، در واقع سايت شما معرف ميزان حرفه اي بودن شما و برند شخصي شماست، سطح پايين و كيفيت نامناسب تاثير خوبي بر وجهه شما نداشته و كاربران يا طرفداران شما را نا اميد خواهد كرد. بنابراين همه چيز را فداي قيمت ارزان نكنيد! قيمت هاي پايين طراحي وب سايت يك شركت از نرم افزارهاي سايت سازي كه در طراحي هاي خود به كار مي‌برد ناشي مي‌شود، كه در مقايسه با سايتي كه اختصاصي كد نويسي شده از كيفيت و انعطاف پذيري كافي برخوردار نيست. البته لازم به ذكر است كه طراحي سايت شخصي نسبت به طراحي ساير سايت ها به دليل برخورداري از صفحات كمتر قيمت پايين تري دارد.

 

چگونه  تشخيص دهيم يك سايت شخصي است؟

افراد به چند دليل اقدام به طراحي وب سايت و يا وبلاگ شخصي مي كنند، از جمله به اشتراك گذاشتن وقايع خانوادگي و خاطرات، در تماس بودن با دوستان و يا ترويج و معرفي شغل يا تجارت خود و…. سايت هاي شخصي معمولاً شامل تصاوير دارندگان سايت، علايق آن ها و نحوه تماس با آنهاست. آدرس وب سايت هاي شخصي ممكن است داراي پسوند وب DOT ME يا نام آن شخص در URL باشد. روش هاي زيادي براي شناسايي اين نوع سايت ها وجود دارد كه در ادامه به برخي از ان ها اشاره مي‌كنيم:

 

وجود نام يك شخص در URL صفحه وب مورد نظر. به عنوان مثال “vahid.com” وب سايت را بررسي كنيد تا ببينيد اطلاعات موجود در آن واقعاً مربوط به نام موجود در URL آن است.

 

وجود عكس هاي شخص و خانواده وي يا هرگونه رويداد شخصي مانند عروسي يا تولد.

 

موضوع محتواي صفحه اصلي در مورد چيست؟ وب سايت هاي شخصي معمولاً در مورد حيوانات خانگي ، خانواده ، اتومبيل ، سرگرمي ها ، بازيگران و … هستند.

 

وجود صفحه “درباره من” در سايت. اگر متن به صورت اول شخص نوشته شده باشد ، اكثرا يك سايت شخصي است.

 

وجود عنوان “به وب سايت من خوش آمديد” در صفحه آغازين يا تبريكي مشابه در آن.

وجود ايميل هاي شخصي، كاربران اغلب ايميل هاي شخصي خود را در وب سايت هاي خود ليست مي كنند تا بازديد كنندگان با آنها تماس بگيرند

(به عنوان مثال ، “mypersonalemail@gmail.com”).

https://ivahid.com/web-design/personal/


نوشته شده در تاريخ ۳ تير ۱۴۰۰ توسط علي
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی