آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد
 
آي وحيد متخصص در طراحي سايت اختصاصي

اگر به دنبال يك سرمايه گذاري بلند مدت با سود بالا و بازگشت سرمايه تضميني هستيد، ثبت نام و خريد دوره هاي آموزش طراحي سايت را به شما پيشنهاد مي‌دهيم! بدون شك آموزش اين مهارت يكي از عاقلانه ترين سرمايه گذاري هاي شما در دنياي ديجيتال امروز خواهد بود! البته در صورتي كه آموزش درست و اصولي را انتخاب كرده و با تلاش و پشتكار و تمرين به حد قابل قبولي از مهارت براي ورود به بازار كار رسيده باشيد!! در همين راستا برنامه نويسان ارشد آي وحيد در راستاي هدف ارتقا سطح برنامه نويسي و آموزش طراحي سايت در كشور عزيزمان ايران و حمايت و هدايت علاقه مندان به اين رشته، تلاش كرده اند كه تجربيات و آموخته هاي حرفه اي خود طي 10 سال سابقه حرفه اي را در قالب پكيج آموزش برنامه نويس واقعي جمع آوري و در اختيار شما قرار دهند. در اين دوره اين امكان به شما داده مي‌شود كه با اطمينان از 0 تا 100 و بدون هيچ پيش زمينه اي، مطابق با سليقه و انتظار خود، يك وب سايت را به شكل كامل پياده سازي كنيد! ورود به دنياي شگفت انگيز كدها را از همين امروز شروع كنيد، دنيايي كه براي شما نويد شغلي با درآمد، امنيت و پرستيژ بالا به همراه دارد!

سوالي كه اكثرا ذهن علاقه‌مندان به شركت در دوره هاي آموزش طراحي سايت و افراد تازه كار را براي ورود به دنياي برنامه نويسي درگير مي‌كند اين است كه از كجا بايد شروع كرد؟ بهترين زبان براي شروع آموزش برنامه نويسي كدام است؟ در ايران كدام زبان برنامه نويسي را انتخاب كنيم كه موفق شويم؟ از چه منبع برنامه نويسي استفاده كنيم؟ پس از يادگيري كجا مشغول شويم؟ در جواب اين سوال ها بايد گفت كه خيلي تفاوتي ندارد كدام زبان برنامه نويسي را انتخاب مي‌كنيد! فقط بايد شروع كنيد!! اما انتخاب پكيج آموزشي مطمئن و موسسه معتبري كه علاوه بر آموزش اصولي و استاندارد، مشاوره تخصصي و هدايت به سمت مسير درست و ورود به بازار كار را براي شما به همراه داشته باشد، اهميت زيادي دارد. مباحث و سرفصل ها در پيكج برنامه نويس واقعي ارائه شده توسط تيم برنامه نويسان ما با دقت و وسواس خاصي انتخاب شده و در قالب پروژه هاي واقعي آموزش داده مي‌شوند! ما براي وقت و هزينه ي شما ارزش قائليم! لذت متفاوت حرفه اي بودن را با ما تجربه كنيد…

در اين دوره با يك تير دو نشان را هدف مي‌گيريد !

در پكيج برنامه نويسي واقعي 2 موضوع فرانت اند و كدنويسي قالب وردپرس و مباحث مرتبط با آن ها را قدم به قدم در قالب پروژه هاي واقعي آموزش داده ايم. در واقع شما با داشتن اين پكيج دو مسير اصلي براي تبديل شدن به يك برنامه نويس واقعي را با هم رفته ايد! آموزش با شروع از HTML5 و CSS3 عناصر مورد نياز را براي طراحي ساده يك صفحه كار آغاز مي شود و بعد از آشنايي با پايه و اساس ايجاد صفحات، با كد نويسي جاوا اسكريپت راه شما را براي استفاده از ابزار و مباحث فني در اين زمينه باز مي كند،به صورتي كه در نهايت درك بالايي از اصول تجربه و رابط كاربري ( UI/UX ) پيدا خواهيد كرد. پس از انتهاي اين بخش وارد دنياي وردپرس با 18 ويديو 2 ساعته مي‌شويد و لذت تبديل ايده ها ي ذهني و كدهاي رياضي به تصاوير واقعي با حركات انگشتانتان را تجربه مي‌كنيد. ما اين تضمين را به شما مي‌دهيم كه در پايان دوره آموزش طراحي سايت آي وحيد بتوانيد يك سايت جذاب و حرفه اي در حد نمونه كارهاي طراحي شده توسط برنامه نويسان تيم ما را پياده سازي كنيد.

پكيج برنامه نويس واقعي آموزش برنامه نويسي وردپرس

بخش اول : آموزش فرانت اند

40 ساعت آموزش ويديويي همراه با پروژه

سه تكنولوژي پايه HTML، CSS و Javascript همگي مسئول ايجاد محيط كاربري دوستانه در يك وب سايت هستند و هركدام از‌ آن‌ها هدفي دارند. همه كساني كه قصد شروع برنامه نويسي وب را دارند با اين سوال مواجه اند كه چه زباني را براي برنامه نويسي شروع كنند. در اين پكيج تمام موارد لازم و ضروري براي ساده سازي هر چه بيشتر روند آموزش طراحي سايت را براي شما فراهم كرديم تا بهترين و ساده ترين زبان براي شروع را به شما آموزش دهيم. در پايان هر كلاس دقيقا مثل كلاس هاي حضوري تمريناتي به شما داده مي‎شود تا ادامه مسير آموزش را با خيال راحتي در ارتباط با سطح يادگيري خود دنبال كنيد! همچنين در گروه تلگرامي اين پكيج امكان پرسش و پاسخ با ساير دانشجويان و برنامه نويسان ما براي شما فراهم شده است.

بخش دوم : آموزش وردپرس

36 ساعت آموزش ويديويي همراه با پروژه

وردپرس در واقع بهترين سيستم‌ مديريت محتوا ( CMS ) است كه به دليل امكانات زياد و همچنين سادگي دسترسي و مديريت و انعطاف بالا محبوبيت بالايي بين كاربران دارد و كسب ‌و كارهاي زيادي از آن براي راه اندازي و مديريت سايت خود استفاده كرده اند. آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد با 10 سال تجربه حرفه اي اي در زمينه طراحي انواع سايت، تمام آموخته هاي تخصصي و تجربيات خود را در زمينه وردپرس به روشي ساده و نوين در اين پكيج به صورت پروژه محور و با مباحث كاملاً كاربردي و تخصصي در اختيار شما قرار داده است. در اين آموزش شما مي توانيد يك سايت را به صورت كامل توسط سيستم وردپرس پياده سازي كنيد و يك مديريت قوي براي وب سايت پياده سازي كنيد . سايت هايي مثل فارسرويد ، آي وحيد ، گروه تجاري ققنوس ، گروه لمسر توسط وردپرس پياده سازي شده است . تا تبديل شدن به يك وردپرس كار حرفه اي همراه شما ايم…!

اين آموزش پيش نياز ندارد

تنها چيزي كه براي ورود به اين دوره نياز داريد، جسارت و پشتكار است! همانطور كه مي‌دانيد امروز برنامه نويسي يكي از پرتقاضا و البته پر درآمدترين شغل‌هاي دنيا محسوب مي‌شود. پكيجي كه در حال حاظر در اختيار شما قرار گرفته بدون شك اين قابليت را دارد كه شما را به شغل رويايي و درآمدي كه از آموزش يك حرفه‌ي كاربردي انتظار داريد برساند! ما به شما اطمينان مي‌دهيم كه با شركت در اين دوره آموزش طراحي سايت ارائه شده توسط تيم ما، بدون هيچ پيش نيازي در نهايت به يك برنامه نويس واقعي و آماده براي ورود به بازار كار تبديل خواهيد شد.

تضمين ورود به بازار كار با آموزش طراحي سايت حرفه اي

كيفيت دوره‌ به‌ صورتي است كه شما را قدم به قدم از 0 تا 100 در جهت تبديل شدن به يك برنامه نويس واقعي و حرفه اي هدايت مي‌كند. آموزش پروژه محوري كه تمامي مهارت ها را به شكل كاربردي، مفهومي و كارآمد به دانشجويان انتقال مي‌دهد. در اين پكيج آموزشي جامع سعي كرديم تمامي امكانات لازم را در اختيار علاقه مندن قرار دهيم، اما چگونگي استفاده از اين امكانات و اطلاعات به خود شما بستگي دارد. قطعا اگر پشتكار لازم را داشته باشيد، نتيجه اي كه از اين دوره مي‌گيريد باورنكردني است! توجه داشته باشيد كه افراد زيادي هستند كه بعد از ورود به دنياي برنامه نويسي به دليل مشاوره نادرست و دوره هاي آموزشي غيراستاندارد و غير اصولي با عنوان هاي آموزش طراحي سايت رايگان يا آموزش طراحي سايت ارزان، نتيجه خوبي نگرفته و بعد از صرف زمان و انرژي زياد با دلسردي، مسير را رها مي‌كنند. پس در انتخاب دوره مناسب و وقت و هزينه اي كه صرف مي‌كنيد، دقت كافي را داشته باشيد. از جمله ويژگي هايي كه پكيج برنامه نويس واقعي را از ساير دوره هاي آموزشي برنامه نويسي متمايز مي‌كند، بورسيه و جذب بهترين ها به تيم ما و شركت هاي همكار است. يعني بهترين هاي اين دوره ها در صورت تاييد اساتيد دوره به جمع همكاران ما در آي وحيد اضافه مي‌شوند. همچنين امكان دوركاري و فري لنسري براي كارآموزاني كه امكان حضور در مجموعه را ندارند فراهم است. همچنين مي‌توانيد روي مشاوره رايگان كارشناسان و برنامه نويسان ارشد ما براي ورود به بازار كار و استخدام حساب كنيد…

https://ivahid.com/academy/website-design-training-package/


نوشته شده در تاريخ ۳ تير ۱۴۰۰ توسط علي
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی