آژانس ديجيتال ماركتينگ آي وحيد
 
آي وحيد متخصص در طراحي سايت اختصاصي

در پكيج آموزش فرانت اند تمام موارد لازم و ضروري براي ساده سازي هر چه بيشتر روند يادگيري و ورود شما دنياي برنامه نويسي را ترتيب داده ايم تا با خيال راحت از يادگيري خود لذت ببريد و در پايان هر جلسه با انجام تمرينات اصولي از كيفيت يادگيري خود اطمينان پيدا كنيد. خريد و استفاده از پكيج هاي آموزش طراحي سايت بدون شك يكي از عاقلانه ترين تصميمات شما براي زندگي در دنيايي است كه با سرعت هرچه تمام تر به سمت ديجيتال شدن در حركت است! البته در صورتي كه آموزش استاندارد را انتخاب كرده باشيد و با تمرين و پشتكار توانايي لازم براي ورود به بازار كار را پيدا كرده باشيد! برنامه نويسان ارشد آي وحيد در همين راستا و با هدف ارتقا سطح آموزش كد نويسي و طراحي در كشور عزيزمان ايران و همچنين حمايت افراد علاقه‌مند به اين رشته، تجربيات و آموخته هاي حرفه اي 10 ساله خود را در قالب پكيج آموزشي فرانت اند در اختيار شما قرار داده اند. كيفيت اين پكيج به صورتي است كه درنهايت اين قابليت را به شما مي‌دهد تا شاخ قول ورود به دنياي شگفت انگيز كدها را بشكنيد و مهارت و پيش زمينه ي لازم براي تبديل شدن به يك برنامه نويس و وردپرس‌كار حرفه اي كه امروز حرف اول را در طراحي وب مي‌زند بشكنيد. ورود به دنياي شگفت انگيز كدهاي Java Script , CSS , HTML را همين امروز شروع كنيد، دنيايي پر از چالش، موفقيت و پول!

از كجا شروع كنم ؟

سوالي كه اكثرا ذهن علاقه‌مندان به خريد محصولات آموزش طراحي وب سايت و احتمالا ذهن شما ذا براي ورود به دنياي برنامه نويسي درگير مي‌كند اين است كه از كجا بايد شروع كرد؟ بهترين زبان براي شروع كدام است؟ كدام زبان كد نويسي طرفداران بيشتري در ايران دارد؟ منابع معتبر كدامند؟ ورود به بازار كار پس از يادگيري به چه صورت است؟ در جواب اين سوال ها بايد گفت كه خيلي تفاوتي ندارد كدام زبان را انتخاب مي‌كنيد! فقط بايد شروع كنيد!! اما نكته اي كه اهميت دارد انتخاب پكيج آموزشي مطمئن و موسسه معتبري است كه علاوه بر آموزش اصولي و استاندارد، مشاوره تخصصي و هدايت به سمت مسير درست و ورود به بازار كار را براي شما به همراه داشته باشد. پيشنهاد تيم ما براي ورود به اين دنياي شگفت انگيز، كد نويسي به زبان فرانت اند است! مباحث و سرفصل ها در پكيج آموزش فرانت اند توسط برنامه نويسان ارشد تيم ما با دقت و وسواس خاصي انتخاب شده و در قالب پروژه هاي واقعي آموزش به شما داده مي‌شود! ساده، كاربردي و جامع ترين آموزش كد نويسي را بدون نياز به هيچ پيش زمينه اي از ما دريافت كنيد….

آنچه در پكيج آموزش فرانت اند مي‌آموزيد

آموزش فرانت اند آي وحيد با شروع HTML5 آخرين ورژن اچ تي ام ال و CSS3 عناصر مورد نياز را براي طراحي ساده يك صفحه آغاز مي كند تا با پايه و اساس ايجاد صفحات آشنا شويد. در ادامه با كد نويسي جاوا اسكريپت راه شما را براي استفاده از ابزار و مباحث فني در اين زمينه باز مي كند تا در پايان با درك بالايي از اصول تجربه و رابط كاربري ( UI/UX ) بهترين تكنولوژي را در ايجاد سايت خود داشته باشيد. سرفصل هاي اين پكيج مطابق منابع دست اول از جمله كنسرسيو جهاني وب ( W3C Schools ) است و به زبان ساده و كاملا كاربردي به آموزش الفبا و مهارت برنامه نويسي فرانت اند مي پردازد. دانشجويان پس از يادگيري فنون و تكنيك هاي فرانت اند اين توانايي را دارند كه مستقلا يك برنامه يا وب سايت را مطابق با آخرين استانداردهاي روز پياده سازي كنند، كدگذاري خود را با تگ هاي جديد HTML انجام دهند ، مديريت ايجاد گرافيك هاي متحرك را به عهده بگيرند و با كدنويسي CSS ساختار زيبايي را به صفحات سايت بدهند.

40 ساعت آموزش ويديويي همراه با پروژه
سه تكنولوژي پايه HTML ، CSS و Javascript همگي مسئول ايجاد محيط كاربري دوستانه در يك وب سايت هستند و هركدام از‌ آن‌ها هدفي دارند. همه كساني كه قصد شروع اين حرفه را دارند با اين سوال مواجه اند كه چه زباني را براي شروع انتخاب كنند. در اين پكيج تمام موارد لازم و ضروري براي ساده سازي هر چه بيشتر روند آموزش را براي شما فراهم كرديم تا بهترين و ساده ترين زبان را با بياني شفاف به شما آموزش دهيم. در پايان هر كلاس دقيقا مثل كلاس هاي حضوري تمريناتي به شما داده مي‎شود تا ادامه مسير آموزش را با خيال راحتي در ارتباط با سطح يادگيري خود دنبال كنيد! همچنين در گروه تلگرامي اين پكيج امكان پرسش و پاسخ با ساير دانشجويان و برنامه نويسان ما براي شما فراهم شده است.

پكيج آموزش فرانت اند

 اما پيشنهاد تيم ما اين است كه تنها به يادگيري مهارت فرانت اند اكتفا نكنيد، براي تبديل شدن به يك برنامه نويس واقعي نياز داريد مهارت هاي لازم وردپرس را آموزش ببينيد و آشنايي كامل با اين سيستم مديرت محتواي محبوب كه امروز اكثر برندها براي مديريت وب سايت خود از آن استفاده نكند پيدا كنيد. در همين راستا در يك پكيج كامل با عنوان پكيج برنامه نويس واقعي با قيمتي مقرون به صرفه شرايط هدف گيري يك تير و دو نشان را براي شما عزيزان فراهم كرديم. در اين پكيج كه بخش اول آن شامل 40 ساعت آموزش فرانت اند و بخش دوم آن شامل 36 ساعت آموزش وردپرس مي‌باشد تمامي مهارت هاي لازم براي تبديل شدن به يك برنامه نويس واقعي در اختيار شما قرار مي‌گيرد. ابتدا با ورود به دنياي كد نويسي با مجموعه ويديوهاي بخش فرانت اند لذت تبديل كدها به تصاوير واقعي را تجربه مي‌كنيد و در بخش دوم با تكنيك هاي مختلف به يك وردپرسكار حرفه اي تبديل مي‌شويد.

در پكيج برنامه نويس واقعي 2 موضوع فرانت اند و كدنويسي قالب وردپرس و مباحث مرتبط با آن ها را قدم به قدم در قالب پروژه هاي واقعي آموزش داده ايم. در واقع شما با داشتن اين پكيج با يك تير دو نشان را هدف قرار داده ايد! آموزش با شروع از HTML5 و CSS3 عناصر مورد نياز را براي طراحي ساده يك صفحه كار آغاز مي شود و بعد از آشنايي با پايه و اساس ايجاد صفحات، با كد نويسي جاوا اسكريپت راه شما را براي استفاده از ابزار و مباحث فني در اين زمينه باز مي كند،به صورتي كه در نهايت درك بالايي از اصول تجربه و رابط كاربري ( UI/UX ) پيدا خواهيد كرد. پس از انتهاي اين بخش وارد دنياي وردپرس با 18 ويديو 2 ساعته مي‌شويد و لذت تبديل ايده هاي ذهني و كدهاي رياضي به تصاوير واقعي با حركات انگشتانتان را تجربه مي‌كنيد. ما اين تضمين را به شما مي‌دهيم كه در نهايت با اين پكيج جامع آموزش طراحي سايت بتوانيد يك سايت جذاب و حرفه اي در حد نمونه كارهاي طراحي شده توسط برنامه نويسان تيم ivahid را پياده سازي كنيد.

اين آموزش پيش نياز ندارد

براي ورود به دنياي كد نويسي با پكيج آموزش فرانت اند تنها چيزي كه نياز داريد جسارت و پشتكار است! امروز برنامه نويسي يكي از پر درآمدترين شغل‌هاي دنيا محسوب مي‌شود و بازار داغي دارد و هر روز نه تنها از تقاضاي نيروي حرفه اي در اين زمينه كم نميشود بلكه به اندازه قابل توجهي افزايش پيدا مي‌كند. پكيج آموزشي فرانت اند بدون شك اين قابليت را دارد كه شما را به شغل رويايي و درآمدي كه از آموزش يك مهارت كاربردي انتظار داريد برساند! تيم ما به شما اين اطمينان را ميدهد كه با خريد اين پكيج صفر تا صد كد نويسي را بدون هيچ پيش نيازي به شكل تخصصي و تجربي آموزش ببينيد و در نهايت به يك برنامه نويس فرانت اند واقعي و آماده براي ورود به بازار كار تبديل شويد.

https://ivahid.com/academy/training-html-css-javascript/


نوشته شده در تاريخ ۳ تير ۱۴۰۰ توسط علي
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی